Wij zoeken een Nederlandstalige callcenter medewerker voor een bedrijf in Roeselare.
Jouw takenpakket ≠ callcentermedewerker
Je werkt nauw samen met een vaste vertegenwoordiger en plant zijn/haar agenda vol met afspraken. Hiervoor neem je telefonisch contact op met klanten en prospecten uit het databestand (90% telefonie).
Vooraleer je een nieuwe klant opbelt, bekijk je de website/Facebookpagina van het bedrijf/de organisatie. Op die manier weet je welke producten het interessantst kunnen zijn voor de potentiële klant.
Dit klantenbestand houd je up-to-date, je past wijzigingen in de gegevens van klanten/prospecten aan.
Tot slot ondersteun je ook het salesteam door de feedback die je krijgt uit de telefoongesprekken netjes samen te vatten.
Bedrijfsprofiel:
Onze klant in Roeselare is dé toeleverancier van professionele EHBO-diensten en -materialen voor meer dan 325.000 bedrijven en instellingen.
Voor deze uitdagende job, zijn we op zoek naar iemand:
Eerst en vooral heb je een mooie keuze uit verschillende werkregimes:
5 dagen maandag tot en met donderdag 8u30 - 17u & vrijdag van 8u30 tot 15u
5 dagen van 8u30 tot 15u
4 volle dagen per week
3 volle dagen en 2 halve dagen
5 voormiddagen van 8u30 tot 12u30
5 namiddagen van 13u tot 17u (vrijdag tot 15u)
Maar ook: